pondělí 24. ledna 2011

Zdraví je kšeft.

Mimopracovní aktivity by se neměly přehánět. A já to přehnal.
Obdobný malý zánět jsem už před lety měl. Dostal jsem tehdy "lentilky" a bylo to. No a teď zas. Jako přes "kopírák".
Podumal jsem, jak že se ty pilule kdysi jmenovaly a zašel do lékárny.
Avšak ouha, na tento problém se sice stále stejnojmenná medicína prodává, ale jen na recept.
Znechucující vzpomínka na mého ziskuchtivého doktora, který bude zase "spravedlivě rozhořčen" při mém požadavku na vystavení dokladu na "julínkovné" spojená se ztrátou času v zaprskané čekárně ve mě probudil myšlenku na průzkum alternativních řešení.

Ptám se tedy v lékárně bodré ženy v bílém, zda-li by se našlo řečení v drogách předpisům nepodléhajícím. Bystře vytáhla krabičku za slušný obolus a tlačí ji směrem ke mě se slovy: "Když Vám to nepomůže, máme i jiné."
Hrklo ve mě při představě a pohledu do regálů. Teď mám po nezdravé výživě a po stresu co k snídani, obědu a večeři.
Mrknu na obal a na něm stojí: na bolest zad, kloubů a ještě něčeho. O zánětech ani slovo, včetně letáku.
Při představě, co mi ta čarodějnice nabídne vzápětí, aby ukojila své ziskuchtivé choutky, jsem nečekal a zbaběle prchl jinam.

P.S.
Teď už jen čekat na stáří a doufat, že se nedostanu pod kudlu nějakého přitroublého mafiánského synka, co mu tatík za nakradené prašule koupil diplom k vánocům :-((

-=>loJol<=-

Žádné komentáře: